خودنویس

همچو سرمستان به بستان ، پای کوب و دست زن ....

می نویسم ..نه از خودم اما برای خودم ... ادم بایدتوی این دوره و زمونه که همونشم داره مثل برق و باد میگذره یه طوری سر پا بمونه دیگه ؟! من که می نویسم...
دوست داشتم شمام باشید باهم یه دقیقه هایی رو راحت بگیریم و به حرفای من بخندیم ...اما یادتون باشه هرچی بیشتر فکر و عقیدت و ارزو و رویات رو بنویسی عمل و حرفاتم بهش نزدیک تر میشه ... بنویسم از چیزای خوب ... حال خوب تو نوشتن خوبه ،توی بزرگ ارزو کردن و چیزای بزرگ خواستن از خدای بزرگ ، یادمون نره حال خوب توی علاقه هامونه پس ولشون نکنید ....
من که خیلی سمجم شما رو نمی دونم... !!

مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

خودنویس

همچو سرمستان به بستان ، پای کوب و دست زن ....





آخرین پناه از نگاه فریدون !

چهارشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۴۹ ق.ظ



خواب آلود از تمام نگاه های  خماری که میخندیدند  ،گیج از تمام  سرگردش هایی که از  سر های همه آنها بیرون دویده بود و حالا بعد  از رفتن تمام قدم ها  ،گردابی  ساخته است که مرا  می بلعد و می بلعد و می بلعد...
و من خسته  از  دویدن  در تمام  طول روز ، تفعلی زدم به تمام طول  کتابخانه ام  و گفتم  یا شانس و یا اقبال ....

و چه نیکو فالی بود  فالِ دل....  
آخرین پناه 
همیشه ،وقتی تنها و ناامید و ملول 
تنت ، روانت ، از  دست این و آن خسته ست ،
همیشه ، وقتی  رخسار این جهان تاریک ، 
همیشه ، وقتی در های آسمان بسته ست ؛
همیشه ، گوشهئ گرمی ، به نام « دل » با توست 
که صادقانه تر از هر که ، با تو پیوسته ست !
 به دل پناه ببر !آخرین پناهت اوست .
تو را چنان که تمنای توست ، دارد دوست !
فریدون میشیری


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۲۱
ستاره اردانی زاده

نظرات  (۱)

معلومه رابطت با دلت خیلی خوبه که فالت اینقده باحال و به جا از آب در اومده. 
ایول! 
پاسخ:
:))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی