خودنویس

همچو سرمستان به بستان ، پای کوب و دست زن ....

می نویسم ..نه از خودم اما برای خودم ... ادم بایدتوی این دوره و زمونه که همونشم داره مثل برق و باد میگذره یه طوری سر پا بمونه دیگه ؟! من که می نویسم...
دوست داشتم شمام باشید باهم یه دقیقه هایی رو راحت بگیریم و به حرفای من بخندیم ...اما یادتون باشه هرچی بیشتر فکر و عقیدت و ارزو و رویات رو بنویسی عمل و حرفاتم بهش نزدیک تر میشه ... بنویسم از چیزای خوب ... حال خوب تو نوشتن خوبه ،توی بزرگ ارزو کردن و چیزای بزرگ خواستن از خدای بزرگ ، یادمون نره حال خوب توی علاقه هامونه پس ولشون نکنید ....
من که خیلی سمجم شما رو نمی دونم... !!

مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

خودنویس

همچو سرمستان به بستان ، پای کوب و دست زن ....





لالالند...

سه شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۷، ۰۴:۴۷ ب.ظ




City of stars


Are you shining just for me?


City of stars


There’s so much that I can’t see


Who knows?


I felt it from the first embrace I shared with you


شهر ستاره ها


فقط برای من می درخشی؟


شهر ستاره ها


چیزهای زیادی هست که من نمی توانم ببینم


چه کسی می داند؟


من این را از اولین آغوشی که با تو شریک شدم حس کردم


( قسمت ابتدایی آهنگ توسط سپاستین ( شخصیت اول مرد فیلم ) خوانده می شود و سعی دارد امید و ابهام او را به بیننده منتقل کند. )


That now our dreams


They’ve finally come true


City of stars


Just one thing everybody wants


There in the bars


And through the smokescreen of the crowded restaurants


It’s love


Yes, all we’re looking for is love from someone else


که حالا رویایی ما است


بالاخره به حقیقت پیوستند


شهر ستاره ها


تنها چیزی که همه نیاز دارند


آنجا بارهایی هست


و در میان فضای دود گرفته رستوران های شلوغ


این عشق


بله، تمام چیزی که به دنبالش هستیم عشق است از کسی دیگر


( سپاستین و میا در لس آنجلس زندگی می کنند ( شهر ستاره ها، افراد معروف ) و به دنبال رویاهایشان در خوانندگی و بازیگری هستند اما این لیریک ها مفاهیم بیشتری دارند. آنها بر این باورند که ستاره ها مانند سرنوشت بالاخره در چینشی درست قرار می گیرند و همه چیز رو براه می شود. )


A rush


A glance


A touch


A dance


یک حرکت


یک نگاه


یک لمس


یک رقص


( ترکیب جالبی شکل گرفته است، نگاه باعث یک حرکت ناگهانی می شود و رقص منجر به لمس می شود. )


A look in somebody’s eyes


To light up the skies


To open the world and send it reeling


نگاه به چشمان کسی


برای روشن کردن آسمان ها


برای باز کردن دنیا و روانه کردن سختی هایش


( حسشان در این رابطه را بیان می کنند. حسی که باعث می شود دنیایشان روشن شود و سختی ها را به فراموشی بسپارند آن هم فقط با نگاه کردن به چشمان هم. )


A voice that says, I’ll be here


And you’ll be alright


صدایی که می گوید من اینجا هستم


و تو خوب خواهی شد


( با بودنشان در کنار هم باعث می شوند احساس بهتری داشته باشند. )


I don’t care if I know


Just where I will go


‘Cause all that I need is this crazy feeling


A rat-tat-tat on my heart


برایم مهم نیست که بدانم


کجا خواهم رفت


چون تمام چیزی که نیاز دارم این حس دیوانه وار است


یک ( صدای ) رت تت تت در قلبم


Think I want it to stay


City of stars


Are you shining just for me?


City of stars


You never shined so brightly


فکر کنم می خواهم ( این حس ) بماند


شهر ستاره ها


فقط برای من می درخشی؟


شهر ستاره ها


تو هرگز اینقدر ندرخشیده ای


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۰۱
ستاره اردانی زاده

نظرات  (۵)

۱۸ آبان ۹۷ ، ۱۷:۲۴ محمد مقیسه
اه درست شد!
مرسی
پاسخ:
خداروشکر..
خواهش میکنم..
موفق باشید...
۱۶ آبان ۹۷ ، ۰۰:۴۲ محمد مقیسه
سلام، یه سوال داشتم! اون پلیر رو چجوری تو این مطلب گذاشتید؟ خیلی دنبالش گشتم اما چنین امکانی برای آهنگ پیدا نکردم!
پاسخ:
سلام
توی همون صفحه ای که دارید مطلبتون رو  تایپ میکنید  توی ایکون های بالا  بغل  ایکون زمینه  یه دونه گزینه هست که مربوط به  گذاشتن عکس میشه  شما همونطوری که عکس رو از  اون طریق   میگذارید میتونید  به جاش  یه  اهنگ رو آپلود کنید  
( فکر کنم  یکم مبهم توضیح دادم  اگه سوالی داشتید حتما بپرسید)
۰۶ آبان ۹۷ ، ۱۳:۰۸ پریسا سادات ..
چقدر این آهنگ قشنگه....
&_&
پاسخ:
 اره واقعا ... خیلی به من امید میده
۰۲ آبان ۹۷ ، ۲۰:۲۸ محمد مقیسه
اره اون صحنه تئاتره رو خیلی خوب یادمه. اون بخش اخر فیلم هم یکی از قشنگ ترین جاهاش بود. اونجا که هر دو به خواسته هاشون رسیدن ولی به هم نه. دوباره باهم تو خیالشون پرواز می‌کنند و میرقصن.
 هر کی نبینه نصف عمرش بر فناس :)
پاسخ:
:)
۰۱ آبان ۹۷ ، ۲۰:۴۲ محمد مقیسه
این فیلمو دیدید؟ واقعا فیلم قشنگیه. ازون فیلما که می‌شه باهاش ارتباط عمیقی برقرار کرد.
خندید و اشک ریخت.
چندین بار این فیلمو دیدم. با این پست دوباره برام زنده شد و همینطور این آهنگ.
پاسخ:
واقعا ادم این فیلم و نبینه  نصف عمرش بر فناست... پر ازامیده و به ادم حس خوبی میده  حس اینکه باید نقش خودتو توی بازی زندگی خودت بنویسی و با هزینه زیادی یک صحنه براش اجاره کنی و بری تا اجراش کنی و حتی اگه تماشاگران زیادی نداشتی  نا امید نشی .... همیشه تلفن های خوبی متونن در راه باشن....
 راستیتش میخواستم درموردش مفصل بنویسم اما امتحان تاریخ نمیگذاره! اخر هفته میام که درمورد اخر هفته قبلی و فیلم هایی که دیدم  یکم بحث کنیم....
ممنون  که به من سر میزنید :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی