خودنویس

همچو سرمستان به بستان ، پای کوب و دست زن ....

می نویسم ..نه از خودم اما برای خودم ... ادم بایدتوی این دوره و زمونه که همونشم داره مثل برق و باد میگذره یه طوری سر پا بمونه دیگه ؟! من که می نویسم...
دوست داشتم شمام باشید باهم یه دقیقه هایی رو راحت بگیریم و به حرفای من بخندیم ...اما یادتون باشه هرچی بیشتر فکر و عقیدت و ارزو و رویات رو بنویسی عمل و حرفاتم بهش نزدیک تر میشه ... بنویسم از چیزای خوب ... حال خوب تو نوشتن خوبه ،توی بزرگ ارزو کردن و چیزای بزرگ خواستن از خدای بزرگ ، یادمون نره حال خوب توی علاقه هامونه پس ولشون نکنید ....
من که خیلی سمجم شما رو نمی دونم... !!

مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

خودنویس

همچو سرمستان به بستان ، پای کوب و دست زن ....





چی کار ؟

شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۷، ۰۲:۰۴ ق.ظ




به اسم خدا ..
                        به قلم ما ...
                                                سلام.....

 

امروز دوست داشتم یه طور جدید شروع کنم ، فکر نمیکنم مشکلی  داشته باشید ؟! پس ادامه میدم ...

امروز داشتم با یک عالمه ذوق و شوق برای یه طرفی  برنامه های کوتاه و بلند و میان مدت داخل ذهنم رو با انواع و اقسام ایده هام ( دیگه لازم به تشریح نیست که من چقدر وراج و ایده پرداز و طرفدار پر و پا قرص  تخیلم !!!!) ریختم در میدان سفره دل  تا در نهایت  در مبحث  برنامه ریزی های میان مدت ازش سوال کنم : "به نظر تو کدوم یکی از اینا کلاس ها و مهارت ها برای من لازم تره و زود تر باید یادش بگیرم ؟  مهارت های آی سی دی اِل درجه دو و یا مهارت  طراحی صفحات وب  و یا برنامه نویسی ؟ ( که البته  این مورد آخر خیلی حرف گنده تر از دهنم بود ! اخه برنامه نویسی یکم  تخصصی تر از اون دو مورد دیگست اما مطمئنم  استفاده از اون و یادگیریش لذت بخش خواهد بود ...) "

اما در نهایت میدونید  طرفی که  فکر میکردم  میتونم باهاش مشورت کنم ، چی به من  جواب داد ؟
 خیلی ریلکس و با قیافه ای که  بی توجهی به طرف مقابل ، انگیزه ها وحرفاش   ازش زار میزد گفت  تو همین کلاسای  آی سی دی اِل درجه یکت رو تموم کن  بعدش حالا یه کاری میکنی .... خوب میدونید از طرفم  توقا داشتم  بهم جواب بده ... واقعا مشورت میخواستم اما اون من رو در سطح خودش و خیلی سطحی  فرض کرد .. فرض کرد من از اون هایی ام  که توی یه تصادف روزانه  قدرت تخیل و ذهن نویسی و تجسمشون رو از دست دادن ..... فکر کرد  من خیلی بی برنامه تر از این حرفام که بخواد برای  برنامه های یکی دو ماه آینده من بهم مشورت بده ...

 حالا یه کاری میکنی  یعنی چی ؟  من میخوام از خود طرف بپرسم ... اخه  خودت تو چه کاری  میکنی وقتی تو اصلا نمیدونی برای  روز بعدت چه هدفی داری ؟ چه برسه به هفته و ماه بعد!؟ چه برسه  به زندگی آیندت؟! بیدار شو .. زندگی همش خوابیدن و منتظر موندن برای افتادن چیز های جدید از آسمان نیست ... این تویی که کم کاری نه آسمان !!! (ما رو باش با کی رفتیم سیزده به در .. خودم باید بهش مشاوره بدم ) خُب امروز با  انتخاب این آدم به عنوان مشورت دهنده ، فهمیدم  آدم ها گاهی اشتباه انتخاب میشوند و تو نباید به پای رضایت انتخابت به اشتباه بودنش بنشینی .. گاهی تو باید ساده رد شوی و بگوی خُب ...
و دوباره و بعد از گذشتن از بعضی ها موتور مغزت را استارت بزنی ...و خودت تصمیم بگیری که کدام کلاس برای تو مفید تر است  و با استعداد ها و ظرفیت تو  میسازد...
 اول  ، اخر و وسط تمام  برنامه های میان مدت ، بلندمدت و کوتاه مدتِ تو ،تویی بس!
فکار خودت رو داشته باش و راه خودت رو برو...

 

 


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۳۰
ستاره اردانی زاده

نظرات  (۳)

۱۸ مهر ۹۷ ، ۱۸:۳۸ محمد مقیسه
منباب شوخی بود.
موفق باشی دوست من
پاسخ:
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
۱۶ مهر ۹۷ ، ۲۱:۱۷ محمد مقیسه
من الان در تصوراتم شخص مشورت دهنده رو مثل عکس بالا تصور کردم. کمی خوفه :))
پس با خودمون مشورت کنیم بهتره!
پاسخ:
:)
در حقیقت نباید با ادمای بی هدف  مشورت کرد  وگرنه مشورت به خودی خود  بد نیست :)
۳۰ تیر ۹۷ ، ۰۲:۱۷ سایه بیداری
چشم .
نصیحت و سفارش بسیار نیکویی بود .
سپاس از شما .
پاسخ:
 قربان شما :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی