خودنویس

همچو سرمستان به بستان ، پای کوب و دست زن ....

می نویسم ..نه از خودم اما برای خودم ... ادم بایدتوی این دوره و زمونه که همونشم داره مثل برق و باد میگذره یه طوری سر پا بمونه دیگه ؟! من که می نویسم...
دوست داشتم شمام باشید باهم یه دقیقه هایی رو راحت بگیریم و به حرفای من بخندیم ...اما یادتون باشه هرچی بیشتر فکر و عقیدت و ارزو و رویات رو بنویسی عمل و حرفاتم بهش نزدیک تر میشه ... بنویسم از چیزای خوب ... حال خوب تو نوشتن خوبه ،توی بزرگ ارزو کردن و چیزای بزرگ خواستن از خدای بزرگ ، یادمون نره حال خوب توی علاقه هامونه پس ولشون نکنید ....
من که خیلی سمجم شما رو نمی دونم... !!

مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

خودنویس

همچو سرمستان به بستان ، پای کوب و دست زن ....





دیروز ...

پنجشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۷، ۰۲:۱۹ ب.ظ

می دونید  گاهی از زمان و برنامه هایم جا می مونم ... امروزم می شه دیروز .. همان دیروزی که ننوشتم .. یا همان دیروزی که نوبت من بود تا ظرف ها را بشورم و نشستم ... می دونید نمی دونم وقتی ادم عقب می مونه  با چه سرعتی باید بدوئه تا دوباره برسه  به  نقطه سر خط.... 

دیروز ننوشتم چون مقوله حرص در اری به نام  امتحان منو  اسیر خودش کرده بود ..  درس خوبه اما  امتحان  و کنکور  مسخرست ....

ولی امروز  می نویسم که ننوشتن هم مثل نماز، قضا داره هر وقتی ننوشتیم  باید  قضاش رو  در اولین فرصت  بجا آوریم و بگیم استغفرااله ....توبه کنیم و  دوباره به خداوندِ قلم، قول دهیم که دیگه تا حد ممکن بنویسیم...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۳
ستاره اردانی زاده

نظرات  (۱)

سلام.
خوندمش

به نظرم اینجوری بهتره:

ولی امروز  می نویسم که ننوشتن هم مثل نماز، قضا داره هر وقتی ننوشتیم  باید  قضاش رو  در اولین فرصت  بجا آوریم و بگیم استغفرااله ....توبه کنیم و  دوباره به خداوندِ قلم، قول دهیم که دیگه تا حد ممکن بنویسیم...
پاسخ:
بله  اینجوری بهتر میشه ... هنوز تازه راه افتادم یه وقتایی  جمله بندی هام ناقصه  ومتوجه نمیشم و یا  میتونم کلمات بهتری به کار ببرم و نمی برم...
اصلاحش میکنم ...
ممنون به خاطر توجه و نکته سنجیتون ...
بازم به من سر بزنید ... خوشحال میشم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی