خودنویس

همچو سرمستان به بستان ، پای کوب و دست زن ....

می نویسم ..نه از خودم اما برای خودم ... ادم بایدتوی این دوره و زمونه که همونشم داره مثل برق و باد میگذره یه طوری سر پا بمونه دیگه ؟! من که می نویسم...
دوست داشتم شمام باشید باهم یه دقیقه هایی رو راحت بگیریم و به حرفای من بخندیم ...اما یادتون باشه هرچی بیشتر فکر و عقیدت و ارزو و رویات رو بنویسی عمل و حرفاتم بهش نزدیک تر میشه ... بنویسم از چیزای خوب ... حال خوب تو نوشتن خوبه ،توی بزرگ ارزو کردن و چیزای بزرگ خواستن از خدای بزرگ ، یادمون نره حال خوب توی علاقه هامونه پس ولشون نکنید ....
من که خیلی سمجم شما رو نمی دونم... !!

مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

خودنویس

همچو سرمستان به بستان ، پای کوب و دست زن ....





دیوونه ...

يكشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۷، ۰۲:۲۸ ب.ظ

سلام ..
می دونید  امروز  فکر کردم که شاید توی مدرسه خیلی خودم رو بیش از حد دیوونه جلوه دادم به نظرم یکم باید کوتاه بیام اما می دونید اخه خیلی حس باحالیه اینکه زیاد  با حرفاشون  اذیتت نکن چون فکر می کنن دیوونه ای ... من دوست دارم بی اختیار و بی دلیل به  همکلاسی هام که شاید خیلی هم نزدیک نباشیم  بگم  دوست دارم  یا اینکه بغلشون کنم حالشون رو بپرسم و طوری باشم که خودشونم الان می دونن که می تونن  اگه حرفی  دارن بهم بزنن و بهم اطمینان کنن این خوبه اما شاید باید یه جاهایی شعورشون رو به کار بگیرن و بفهمم ستاره جدی چه پدیده ایست...؟ کیست ؟ چیست ؟ کی به وقوع می پیوندد؟و چه گونه باید با ان رفتار کرد ..؟
خوب من هم دوست دارم یه جاهایی به عنوان رهبر و مدیر شناخته بشم .. من ادم خلاقیم و در حوزه  مدریت های کوچک ایداهای خوب وخلاقانه ای دارم اما شاید باید یاد بگیرم تا وقتی کار جدیه  با جدیت بهشون بفهمونم  جدیم که البته می فهمونم و نشون میدما اما نمی دونم چرا بازم اینقدر بی جنبه و سطحی هستن .. 
ادما تو موقعیت های مختلف مسئولیت های مختلفی دارن که باید بر طبق اونا یکسری  رفتار ها رو در خودشون پر ورش بدن تا از عهده مسئولیتشون به خوبی بر بیان چیزی که من بهش معتقدم  اینکه که ادما باید مسئولیت های خودشون و و بقیه و بشناسن و موقعیت اطراف خودشون و دیگران رو حداقل سعی در فهمیدنش بکنن و تک بعدی نباشن و سعی در کمک کردن به هم دیگه در زمینه تقبل و اجرای مسئولیت هاشون بکنن... 
دنیایی نیست .. تا می تونیم بهم کمک کنیم ... باهم مهربون تر باشیم ... به هم دیگه بیشتر بگیم دوست دارم....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۹
ستاره اردانی زاده

نظرات  (۱)

۱۹ فروردين ۹۷ ، ۱۵:۰۰ ریحانه سادات
سلام فکرمیکنم دوست داشتن گفتن کافی نیست  ... نباید با حرف یا رفتارمون دلی رو برنجونیم 
پاسخ:
دقیقا ... 
و من هیچ وقت  درمورد دوست داشتن ادما دروغ نمی گم.... 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی