خودنویس

همچو سرمستان به بستان ، پای کوب و دست زن ....

می نویسم ..نه از خودم اما برای خودم ... ادم بایدتوی این دوره و زمونه که همونشم داره مثل برق و باد میگذره یه طوری سر پا بمونه دیگه ؟! من که می نویسم...
دوست داشتم شمام باشید باهم یه دقیقه هایی رو راحت بگیریم و به حرفای من بخندیم ...اما یادتون باشه هرچی بیشتر فکر و عقیدت و ارزو و رویات رو بنویسی عمل و حرفاتم بهش نزدیک تر میشه ... بنویسم از چیزای خوب ... حال خوب تو نوشتن خوبه ،توی بزرگ ارزو کردن و چیزای بزرگ خواستن از خدای بزرگ ، یادمون نره حال خوب توی علاقه هامونه پس ولشون نکنید ....
من که خیلی سمجم شما رو نمی دونم... !!

مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

خودنویس

همچو سرمستان به بستان ، پای کوب و دست زن ....





خستگی ...

شنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۷، ۰۳:۴۵ ب.ظ

می دونید گاهی اوقات فکر می کنم خستگی ادمو به نوشتن چیزای خوبی وا می داره ... خستگی باعث میشه یه جاهایی یه ذره ای منفی بنویسی... یه جاهایی از خیال پردازی دست برداری و بفهمی یه جاهایی هرکسی میتونه یکم بخوابه !!!. یا حتی نق بزنه !!( اما نه همش !!!!) خستگی باحاله چون باعث میشه از خستگی بنویسی ...چیزی هست و تو باید براش راه حلی پیدا کنی .. من خستگی و بیشتر از بی حوصلگی دوست دارم حتی یه وقتایی بیشتر از تعطیلات چون بهم یاد میده گاهی وقتا حتما نباید تعطیل بشی  تا به خودت استراحت بدی گاهی اوقات خودت  باید یه روزی رو مختص خودت تعطیل کنی ...مثلا تعطیلات ستاره .. تعطیلات نرگس  ..  تعطیلات امیر اصغر!!!...حتی اگه یه روز نشد یه ساعت .. یه ساعت نشد یه ربع .. یه ربع نشد اندازه یه پلک زدن  فکر کن که الان توی تعطیلات خودت هستی و اماده ای تا خستگیاتو در کنی ....
من خیلی خواب رو دوست دارم .. اما کار و از اون بیشتر دوست دارم .. اما درس خوندن  رو نه ... من دوست دارم وقتی دارم از خواب می میرم فقط بخوابم حتی اگه شب امتحان پایان ترم اقتصاد باشه !!!یا حتی شب کنکور !!!
فعلا می خوام بخوابم و رویای موفقیت هام رو ببینم تا وقتی پا شدم  دنبال رویاهای خوبم برم ...( نه .. دنبال رویاهای خوبم بدوم )


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۸
ستاره اردانی زاده

نظرات  (۱)

منم خستگی رو بیشتر از بی‌حوصلگی دوست دارم اما متاسفانه اغلب اوقات بی‌حوصلم :))
پاسخ:
و مشکل از همینجا شروع میشه که نمیتونیم  برنامه  ریزی کنیم چون حوصله نداریم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی