خودنویس

همچو سرمستان به بستان ، پای کوب و دست زن ....

می نویسم ..نه از خودم اما برای خودم ... ادم بایدتوی این دوره و زمونه که همونشم داره مثل برق و باد میگذره یه طوری سر پا بمونه دیگه ؟! من که می نویسم...
دوست داشتم شمام باشید باهم یه دقیقه هایی رو راحت بگیریم و به حرفای من بخندیم ...اما یادتون باشه هرچی بیشتر فکر و عقیدت و ارزو و رویات رو بنویسی عمل و حرفاتم بهش نزدیک تر میشه ... بنویسم از چیزای خوب ... حال خوب تو نوشتن خوبه ،توی بزرگ ارزو کردن و چیزای بزرگ خواستن از خدای بزرگ ، یادمون نره حال خوب توی علاقه هامونه پس ولشون نکنید ....
من که خیلی سمجم شما رو نمی دونم... !!

مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

خودنویس

همچو سرمستان به بستان ، پای کوب و دست زن ....





یعنی هنوز خیلی راه مونده ؟

شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۴۷ ب.ظ

یعنی هنوز خیلی راه مونده  ؟
بله!! صد البته !! این چه سوالی هستش که تو از خودت میپرسی ؟ ای خودِ بیشعور...
گاهی وقتا فکر میکنم نکنه نشه ،نکنه نرسم ؟ بعد با فکر خودم به مُخِ بی فکر خودم جواب میدم : غلط کرده نمیشه ! توی منطق من تلاش  قطعی ترین راه رسیدنه!! 
اما...
یعنی من دارم تلاش میکنم ؟ 
خودِ بی مخم اینجا جواب نمیده و میزنه روی گزینه هیچکدام...
سوال بعدی ...
یعنی من واقعا دارم  تلاش میکنم ؟!!
دوباره ساکت میشه و هیچی نمیگه ...
اهای با تواَم ... من دارم تلاش میکنم ؟
این بار به اِهِنو تُلُپ میوفته و دهن خشکش رو با چند بار باز و بسته کردن ، تر میکنه و با تردید میگه : شاید ...
شاید یعنی چی ؟ یعنی چقدر ؟
اینبار نگاه شاکی و عصبی و گرما زدش رو، رو میکنه و با صدای قوت دار بیشتری  گلایه میکنه : من چه میدونم ؟  اصلا خودت چی فکر میکنی ؟ 
خودم ؟  
  : بله خودت...
مگه تو خودم نیستی ؟!!
  : شاید نه همیشه ...
یعنی چی؟
  : یعنی همینی که شِنُفتی....
چی ؟ چی ؟ نمیشنوم صداتو ... بلند تر بگو !!
و  صدایِ خودِ بی مخم  گُم میشه...
لعنتی !همیشه درست ترین جای ممکنِ قضیه، ولم میکنه و میره .. 
و حالا رو راست باید جواب خودم رو بدم ....
من واقعا دارم چیکار میکنم ؟!
همه چیز پیش میاد ؟ یا من دارم پیش میرم ؟


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۶
ستاره اردانی زاده

نظرات  (۲)

واسه من که متاسفانه گزینه‌ی اول...همه چی داره پیش میاد!
پاسخ:
ممکنه!
سلام 
از بازخواست کردن خود چیزی حل نمیشه آن چه که در توان دارید به نمایش بگذارید ، کافیست 
امیدوارم موفق باشید تو مسیری که پیش رو دارید 
پاسخ:
سلام 
خیلی بازخواستکی شد میدونم
 اما  یه وقتایی تعیین تکلیف کردن لازمه برای اینکه بفهمی کجا بودی کجا هستی و کجا میخوای بری....
لازمه یه وقتایی به خودت یاد اوری کنی که بله تو هنوز اونقدری که خودت فکر میکنی گم نشدی...
ممنون 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی