خودنویس

همچو سرمستان به بستان ، پای کوب و دست زن ....

می نویسم ..نه از خودم اما برای خودم ... ادم بایدتوی این دوره و زمونه که همونشم داره مثل برق و باد میگذره یه طوری سر پا بمونه دیگه ؟! من که می نویسم...
دوست داشتم شمام باشید باهم یه دقیقه هایی رو راحت بگیریم و به حرفای من بخندیم ...اما یادتون باشه هرچی بیشتر فکر و عقیدت و ارزو و رویات رو بنویسی عمل و حرفاتم بهش نزدیک تر میشه ... بنویسم از چیزای خوب ... حال خوب تو نوشتن خوبه ،توی بزرگ ارزو کردن و چیزای بزرگ خواستن از خدای بزرگ ، یادمون نره حال خوب توی علاقه هامونه پس ولشون نکنید ....
من که خیلی سمجم شما رو نمی دونم... !!

مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

خودنویس

همچو سرمستان به بستان ، پای کوب و دست زن ....





گنگ یا پیدا؟!

شنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۶:۰۷ ب.ظ

دستانم را به سمت دعای نور میگیرم
پلک هایم را به دست باران میسپارم
و از میان جنگل مه گرفته ی امروز،میگذرم 
مرداب زیر پایم را خالی میکند
درخت قامتم را تنگاتنگ در اغوش میکشد 
و من میان یک شبانه روز از برگ ها گم شده ام...

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۲۷
ستاره اردانی زاده

نظرات  (۲)

۰۸ مهر ۹۹ ، ۱۰:۲۵ محمد حسین

سلااام بر نویسنده جوان

کنکور و این داستانا انشالله به خوبی تموم شد؟

خب پس بنویس خواهشا

پاسخ:
سلام 
 نه کاملا درگیر نتایجیم هنوز ولی  یه داستان عظیم توی این دو ماه اتفاق افتاده !
 بهت قول قول قول قول قول میدم  فردا که تعطیله بشینم مفصل دربموردش برات بنویسم!
 جدا نمیدونم از کجا باید شروع کنم!
فردا منتظر یه پست دبش باش!

تناسب نداشت.

دعا، باز مثبت دارد.

اما اینکه زیر پایم خالی شود، ماجرای دیگری است. مگر اینکه منظور این باشد که طبیعت دارم مرا می‌کشد به سمت خود. از عکس هم یک چنین تمایلی برمی‌آید. شاید هم میل به رهایی. از جمله در آغوش می‌کشد ش می‌شود فهمید. به هر حال، جالب و هوای دلچسبی را به ساخته است. و لذت بردم.

پاسخ:
سلام
خب بیشتر همون تمایل به طبیعت مد نظرم بوده  و اینکه آرامش خاصی به آدم میده 
و خیلی خیلی ممنون به خاطر نظرات سازنده و خوبتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی