خودنویس

همچو سرمستان به بستان ، پای کوب و دست زن ....

می نویسم ..نه از خودم اما برای خودم ... ادم بایدتوی این دوره و زمونه که همونشم داره مثل برق و باد میگذره یه طوری سر پا بمونه دیگه ؟! من که می نویسم...
دوست داشتم شمام باشید باهم یه دقیقه هایی رو راحت بگیریم و به حرفای من بخندیم ...اما یادتون باشه هرچی بیشتر فکر و عقیدت و ارزو و رویات رو بنویسی عمل و حرفاتم بهش نزدیک تر میشه ... بنویسم از چیزای خوب ... حال خوب تو نوشتن خوبه ،توی بزرگ ارزو کردن و چیزای بزرگ خواستن از خدای بزرگ ، یادمون نره حال خوب توی علاقه هامونه پس ولشون نکنید ....
من که خیلی سمجم شما رو نمی دونم... !!

مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

خودنویس

همچو سرمستان به بستان ، پای کوب و دست زن ....





ما بزرگ و نادانیم...

يكشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۷، ۰۹:۲۸ ب.ظ


ما بزرگ و نادانیم ، مثل گاو مینوشیم


مرتعی سرابی را


قحطی است و میدانیم ، گریه غرق خواهد کرد


اسب‌ های آبی را


هم درشت و غمگینیم ، هم سیاه و بدبینیم


هم برای آبادی


قطره‌ ای نمیباریم ، هم نگه نمیداریم


حُرمت خرابی را


شب که میشود خوابیم ، صبح و ظهر هم خوابیم


عصر هم که تا شب خواب


شب دوباره تا شب خواب ، توی خواب میبینیم


روز آفتابی را


خوب خوب و خوشبختیم ، خشک و سفت و سَرسختیم


ما در اوج تنهایی ، چون زنان هرجایی


خوبِ خوب میدانیم ، راه دوست‌یابی را


گاو اسب انسانیم ، حافظان عرفانیم


حامیان زن هستیم ، بندگان تَن هستیم


پاس پاس میداریم ، عشق رختخوابی را


علم در نَوَر دیده ، ساختارِ پیچیده


جاهلان فهمیده ، ما ربات‌ ها روزی


درک می‌کنیم آیا؟ ، فهم اکتسابی را


مُفلسیم در خوردن ، مُمسِکیم در مُردن


ما که از خسیسان و ، جمله کاسه لیسانیم


ترک می‌کنیم آیا ، این گدا مُآبی را


رختِ بخت پوشیدیم ، مثل گاو نوشیدیم


مثلِ اسب کوشیدیم ، مثل ِاشک جوشیدیم


گریه غرق کرد آنگاه ، اسب‌های آبی را


خوب خوب و خوشبختیم ، خشک و سفت و سَرسختیم


ما در اوج تنهایی ، چون زنان هرجایی


خوبِ خوب میدانیم ، راه دوست‌یابی را


گاو اسب انسانیم ، حافظان عرفانیم


حامیان زن هستیم ، بندگان تَن هستیم


پاس پاس میداریم ، عشق رختخوابی را


از اساس استادیم ، در جناس استادیم


فاضلیم در دانش ، فاضلیم در خوانش


ارج مینهیم اما ، شعر فاضلابی را





موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۸
ستاره اردانی زاده

نظرات  (۱)

در روز چند مطلب میذارید؟!!!!
پاسخ:
 اخر هفته  جایی بودم و نتونستم مطالبم رو  منتشر کنم الان دارم قضاش رو به جا میارم !  
گاهی مشکلی پیش میاد  که نمیتونم  پست بگذارم اما چون من  به خودم قول دادم تا اون جایی که واقعا امکانش هست  هر روز پست بگذارم  ( البته این فقط برای تابستون صدق  میکنه چون من یه  بچه محصلِ خر خونم که بقیه سال سرم تو درس و مشقمه !) بنابر این دوست ندارم تعداد پست هام کمتر از  ماه  پیش باشه  اخه ماه پیشش  تقریبا  هفت هشتا  پست  کم داشتم  تا 31 پست ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی