خودنویس

همچو سرمستان به بستان ، پای کوب و دست زن ....

می نویسم ..نه از خودم اما برای خودم ... ادم بایدتوی این دوره و زمونه که همونشم داره مثل برق و باد میگذره یه طوری سر پا بمونه دیگه ؟! من که می نویسم...
دوست داشتم شمام باشید باهم یه دقیقه هایی رو راحت بگیریم و به حرفای من بخندیم ...اما یادتون باشه هرچی بیشتر فکر و عقیدت و ارزو و رویات رو بنویسی عمل و حرفاتم بهش نزدیک تر میشه ... بنویسم از چیزای خوب ... حال خوب تو نوشتن خوبه ،توی بزرگ ارزو کردن و چیزای بزرگ خواستن از خدای بزرگ ، یادمون نره حال خوب توی علاقه هامونه پس ولشون نکنید ....
من که خیلی سمجم شما رو نمی دونم... !!

مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

خودنویس

همچو سرمستان به بستان ، پای کوب و دست زن ....





باور کنید!من زنده ام....

شنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۰۷ ق.ظ

شعرم

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۲۴
ستاره اردانی زاده

نظرات  (۵)

وای این شعر رو خودت گفتی؟
خیییلی خفنه..چرا من قبلا متوجه وبلاگت نشده بودم؟
:/
پاسخ:
نظر لطفته عزیزم
اخه چیز انچنان قابل توجهی هم نیست 
:)

شعر میگین... تا حالا دوست شاعر نداشتم :))
بسیار عالی و تبریک میگم.
یه سوال؟؟ هرچی فکر کردم نفهمیدم عنوان این پست چرا تو خود شعر نیست :)) گفتم شاید ارتباط معنوی ای چیزی با خود متن داره. یا نکنه صنعت جدیدی در شعر گفتنه :))) خخخخ
پاسخ:
سلام....
اره یه وقتایی یه چیزایی از خودم به در میکنم... چیزایی که میگمو دوستشون دارم اما متاسفانه قبولشون ندارم هنوز خیلی باید بهتر از اینا تمرین کنم...
ممنون لطف دارید...
درمورد عنوان فقط خواستم اعلام حضور کرده باشم  که فکر نکنید من وبلاگم و بعد از خراب شدن لبتابم ول کردم به امان خدا ...(نه بابا صنایع ادبی کیلو چنده!)
 واینکه من هنوز زنده ام:)
خداروشکر!
پاسخ:
سلام پرنیان...
اگه از لحاظ درست شدن لبتاپ میگی باید اعلام بدارم هنوز خبری نیست...
:) 
ممنونم. :)
پاسخ:
:)
قشنگ گفتی. :)
پاسخ:
ممنون بهار نارنج عزیز...
 راستی  فصلتو بهت تبریک میگم  امسال هرجا میرم بوی خوب بهار نارنج به مشامم میخوره...
اسم خوشبویی داری :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی