خودنویس

همچو سرمستان به بستان ، پای کوب و دست زن ....

می نویسم ..نه از خودم اما برای خودم ... ادم بایدتوی این دوره و زمونه که همونشم داره مثل برق و باد میگذره یه طوری سر پا بمونه دیگه ؟! من که می نویسم...
دوست داشتم شمام باشید باهم یه دقیقه هایی رو راحت بگیریم و به حرفای من بخندیم ...اما یادتون باشه هرچی بیشتر فکر و عقیدت و ارزو و رویات رو بنویسی عمل و حرفاتم بهش نزدیک تر میشه ... بنویسم از چیزای خوب ... حال خوب تو نوشتن خوبه ،توی بزرگ ارزو کردن و چیزای بزرگ خواستن از خدای بزرگ ، یادمون نره حال خوب توی علاقه هامونه پس ولشون نکنید ....
من که خیلی سمجم شما رو نمی دونم... !!

مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

خودنویس

همچو سرمستان به بستان ، پای کوب و دست زن ....





دلتنگ روزایی هستم که اینجا با هم داشتیم

دوشنبه, ۲۴ مرداد ۱۴۰۱، ۰۲:۱۹ ق.ظ

آدرس جدیدم: setareardani.com

 

خوشحال میشم به شب نوشته هام سر بزنید ؛)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۱/۰۵/۲۴
ستاره اردانی زاده

نظرات  (۲)

۲۳ بهمن ۰۱ ، ۱۰:۲۲ علی حسین‌زاده

یادش بخیر.

سلااام

چه خوب که دعوتمون کردید
چند سال میگذره از وقتی که قرار بود از بعد کنکور باز از اون متن های خوب برامون بنویسید

پاسخ:
سلام
البته که تقریبا نزدیک دو سالی میشه که دعوتتون کردم اما خب هر موقع بیاید خوش اومدید دوست عزیز
هی... باورم نمیشه چطوری گذشت تموم اون روزها و این سال های اخیر. انگار خواب بود با این تفاوت که وقتی بیدار شدم خیلی تغییر کرده بودم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی