خودنویس

همچو سرمستان به بستان ، پای کوب و دست زن ....

می نویسم ..نه از خودم اما برای خودم ... ادم بایدتوی این دوره و زمونه که همونشم داره مثل برق و باد میگذره یه طوری سر پا بمونه دیگه ؟! من که می نویسم...
دوست داشتم شمام باشید باهم یه دقیقه هایی رو راحت بگیریم و به حرفای من بخندیم ...اما یادتون باشه هرچی بیشتر فکر و عقیدت و ارزو و رویات رو بنویسی عمل و حرفاتم بهش نزدیک تر میشه ... بنویسم از چیزای خوب ... حال خوب تو نوشتن خوبه ،توی بزرگ ارزو کردن و چیزای بزرگ خواستن از خدای بزرگ ، یادمون نره حال خوب توی علاقه هامونه پس ولشون نکنید ....
من که خیلی سمجم شما رو نمی دونم... !!

مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

خودنویس

همچو سرمستان به بستان ، پای کوب و دست زن ....





لیست من... لیست شما....

چهارشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۷، ۰۵:۰۲ ب.ظ



سلام...

خوشحالم که اینجام، در حقیقت  میخوام که خوشحال باشم که اینجام، بخوام  واضح تر  بگم  سعی میکنم تا با  سر زدن به وبلاگم   خوشحال بشم  !  یکی از  دلایل من برای  به روز  کردن وبلاگم همینه

اخه  اینجا   انگار که خودتی و در عین  حال خودت نیستی ! برترین خاصیت  دنیای  مجازی !

از طرف دیگه اینجا تو  فقط  وقتی میتونی  خوشحال باشی  که  چیزی برای  خوشحال بودن خلق  کرده باشی چه  بسا که  حتی  کار ادم  به  خلق  کردن خوشحال بودن هم برسه ! پس اینجا ما یه خالق  زحمت کشیم که فضای  خالی  مجاز را  با  تصوراتی که  فلاسفه میگویند   واقعیت ندارند   پر میکنیم !   والبته که این  نشون میده  ما  چقدر  هنرمندیم !

بله  مفتخرم که بگم در  فضای  مجازی ، ما از لاوجودی به نام  مجاز وجود نصف و نیمه ای به نام   تجربه  کسب میکنیم ! ( اینا رو جدی نگیرید ! از بس  فلسفه خوندم  لاوجودم  پیچیده دور  وجودم و داره خفش میکنه  و حالا  وجودم داره  دست و پا میزنه و از  فرط   فشاری که   بازوی  لاوجود  روی  گردنش  وارد میکنه  رنگش  مثل رنگین کمون از زرد به  سرخ و نارنجی تبدیل میشه و بعد از عبور کردن از تمام  طیف های رنگی   گرم   تبدیل به رنگ بنفش  و ابی میشه !)

 راستیتش اینجا دیگه مثل  یک  کانال  تلگرامی   نیست  که بتونی  با   یک  عکس و دو خط  کپشن  مزخرف  سر و ته   یک  عاشقانه یِ ناله گونه  رو بپیچی و به هم ببندیش  و اسمش  رو بزاری  پُست ...

اینجا  آدم  اصلا درگیر  تعداد لایک  و سین و  کا  نیست ...

  شما رو نمیدونم  اما شخصا اینجا مینویسم که نوشته باشم !

  و ....

نمی دونم چرا اما یکهو همین الان دلم خواست تا یک   لیست از دلایلی  که  به روز  کردن وبلاگم  رو دوست دارم رو بنویسم ...

 با اجازتون ، میخوام  اعتراف کنم !

 خُب چرا  وبلاگم رو دوست دارم  ؟!؟!

  1.  به خاطر دلیل بی منطقی  به  نام  دوست داشتن ! من دوست دارم  بنویسم و دوست دارم  به خاطر نوشته هام هرچند کم و اندک  دیده  شده و  شاید  دوست داشته  بشم !
  2. اینجا  به رویا هام  نزدیک ترم !

  3. اینجا به  ارزو هام نزدیک ترم ! چون به خودم نزدیک ترم !

  4.  اینجا  مثل یه  قلست که از بالای اون میتونم  شهر یا روستای کوچیک خودم  رو دید بزنم و هر روز با دوربین   شکاریم  تغیرات ریزه ریزه  اون  رو پیگیری کنم !

  5. چون دوست دارم  پشت سر خودم یه راهی بسازم که اگه  یک روزی فراموشی  گرفتم بدونم از کدوم راه باید برگردم  خونه !

  6. چون دوست دارم   یه نویسنده  بشم !

  7.  زیرا اینجا از آدم های  تکراری ، و روزمره ها یاطرافم دورم !

  8. چون  اینجا  احساس  میکنم   دارم یه کار مفیدی  انجام  میدم !

  9. چون اینجا میتونم چرت و پرت بگم  و به خاطر تخیلات  پر پیچ و تابم  سرزنش  نشم !

  10. چون اینجا  احساس میکنم  دارم پیشرفت میکنم و اینکه   یه راهی  وجود داره  تا من بتونم  توی اون  بتازونم !
  11.   چون من ادم  کَله خرابیم که دوست دارم با این تمرین  به  مقام  پر فیض استمرار برسم !
  12. .........

و یک عالمه  دلیل دیگه  که  دوست داشتم تا در این  منوال بگنجانمشان ! اما امان از کوهی از برگه ها یی که برای  ساختن کتاب های  درسی  ما به بیهودگی  به قهقرا  رفته اند !

 

راستی شما  چی  ؟!؟ چه هدفی از  راه اندازی  و به روز کردن  وبلاگتون دارید ؟

 

 

 :)

 

 

 

 


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۲۱
ستاره اردانی زاده

نظرات  (۶)

بله دقیقا!
منم خوشحالم که اینجا رو می خونم:)
پاسخ:
(:
چقدر خوب:)
من وبلاگمو دوست دارم و توش می نویسم چون تنها جاییه که میتونم توش خودم باشم و بدون عذاب وجدان و وسواس حرف بزنم و شنیده بشم:)
شاید چون تنها ارتباط باقی مونده ی مسالمت امیزم با جامعه ی انسانیه؛))
پاسخ:
چه قدر خوب... راستی دلیل اخرتون خیلی جدید و جذابه... به نظر منم  واقعا  وبلاگامون  یه شیوه خاص برای ارتباط ساختن که نه خیلی سخته و نه خیلی اسون و همین این ارتباطات رو ارزشمند میکنه....
خوشحالم که اینجا رو می خونید؛))
۲۵ آذر ۹۷ ، ۱۴:۴۱ نجمه عزیزی
دلایلت قشنگه ستاره  بدان و آگاه باش که به واسطه وبلاگت شناختمت و دوستت دارم.. صداقت و گستاخی لیستت حالم را جا آورد  
پاسخ:
سلام نجمه خانم....
واقعا خوشحالم که وبلاگم  یکیه مثل خودم! و خیلی خوشحال تر که این نکته رو عزیزی مثل شما بهم گفته...
نظر لطفتونه...
ممنون که هستید و با محبتتون ادم و از پر انرژی می کنید...
شاد و پیروز باشید!
۲۱ آذر ۹۷ ، ۲۲:۰۰ پریسا سادات ..
چشم:)
یه روز حتما این کار رو میکنم:*

تشکر همچنین:))
پاسخ:
:)))))
:) چه دلایل قشنگی ....
منم وبلاگمو خیلی دوست دارم ... چون حس میکنم خیلی خیلی راحت تر از فضای بیرون می تونم با دیگران مبادله ی افکار داشته باشم ... میتونم بدون ترس بنویسم و بنویسم و با نظرای آدمای دیگه  ، لذت ببرم از زندگی ...
وبلاگ منو رشد میده ، یادم میده چه کم و کاستی هایی دارم ... و به نظرم یه فضای قشنگ صمیمیه :)
و با حضور آدمای خوب و نویسنده ای مثل شما ، فوق العاده تر میشه ...
پاسخ:
واقعا  همینطوره  جنابِ خانم ! پارادوکس :)  اینجا میشه بدون هیچ ترسی حرف  زد .. حرفای  قشنگ قشنگ  راستیتش انگار  این مدل  حرف ها بیرون  از  این  فضا  جایی ندارن ...
شما لطیف دارید
 راستی ممنون که به من سر میزنید !
وجود دوست های خوب و مستمری مثل شما باعث دلگرمیه !

۲۱ آذر ۹۷ ، ۱۷:۱۳ پریسا سادات ..
یکی از دلایلش اینه که دوست دارم نویسنده بشم
بقیه شو حوصله ندارم بگم:)
پاسخ:
به نظر منم نویسنده شدن  از یه جاهایی مثل همین  وبلاگای کوچیک و صمیمیمون  شروع میشه !
 

:)  باشه ولی  لطفا یک روز جدی بشینید پای یه کاغذ یا  کیبوردتون و  سفت و سخت  سعی کنید تا دلایلی که  وبلاگتون رو دوست دارید و  به روزش میکنید رو برای خودتون بنویسید!
 به نظر من این کار برای اینکه یه نویسنده  بشیم خیلی مهمه   ما باید دلایل علاقه هامون رو  بنویسیم اونم نه مثل  یه انشا  یکی دو صفحه ای  ما باید تموم عشقمون رو در  بریز روی صفحه و ببینیم واقعا  چی توی چنته داریم ! این  دمورد نوشتن هم صدق میکنه !
 راستی وبلاگتونم خیلی  قشنگه...
 
خوشحالم که به من سر میزنید 

موفق و مستدام  باشید :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی