خودنویس

همچو سرمستان به بستان ، پای کوب و دست زن ....

می نویسم ..نه از خودم اما برای خودم ... ادم بایدتوی این دوره و زمونه که همونشم داره مثل برق و باد میگذره یه طوری سر پا بمونه دیگه ؟! من که می نویسم...
دوست داشتم شمام باشید باهم یه دقیقه هایی رو راحت بگیریم و به حرفای من بخندیم ...اما یادتون باشه هرچی بیشتر فکر و عقیدت و ارزو و رویات رو بنویسی عمل و حرفاتم بهش نزدیک تر میشه ... بنویسم از چیزای خوب ... حال خوب تو نوشتن خوبه ،توی بزرگ ارزو کردن و چیزای بزرگ خواستن از خدای بزرگ ، یادمون نره حال خوب توی علاقه هامونه پس ولشون نکنید ....
من که خیلی سمجم شما رو نمی دونم... !!

مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

خودنویس

همچو سرمستان به بستان ، پای کوب و دست زن ....





درباره من ..

سه شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۵ ق.ظ
خوب یه عالمه وقت بود داشتم فکر می کردم باید توی درباره من چی بنویسم ... آیا اصلا به خواننده ربط داره من کی هستم ؟! خوب شاید تا قسمتی بله .. حالا  اصلا این محدوده قسمت رو باید تا کجا کشید ؟ اصلا باید کشید یا نکشید ؟!  الکی الکی یا راستکی راستکی ؟ خمیده یا مستقیم ؟
من فقط میدونم وقتشه کم کم یه فکری واسه این قسمت ور دارم انگار که خیلی مهمه ،اخه اولین بازدید کننده  ها راست میرن سراغ درباره من ... اصلا شاید اسم این قسمت و تغیر دادم  گذاشتم درمورد شما ؟ والا !!! 
چه معنی میده هی اسم این قسمت رو میزارن درباره من  .. تکراری ها !!! شما چند نفر  رو میتونی پیدا کنی اسم این قسمت  وبلاگش رو گذاشته باشه درمورد من ؟ اخه بابا اینقدر آدم لفظ قلم ؟!!  اصلا چرا اسم این قسمت و نمیزارن قسمت ؟ یکم تغیر، یکم تحول !  تازه میخوام توی این قسمت کم کم درمورد خودم بگم (نه اینکه ادم خیلی شاخصِ کله گنده ای هستم تمام صفاتم در یک منوال  نوشتن نمی گنجد !)  ولی کلا میخوام قُمپز در نکنم پس باید همش رو یکبار ننویسم !! من همیشه وقتی میشینم که یه چیزی بنویسم اخرش میرسم به مبالغه و تشبیه  و بزرگ نمایی و از این حرفا .. اون وقته که خیلی از چیزایی که نوشتم خوشم نمیاد ...
پس حالا ،  آهسته و پیوسته ....حالا مهرت به دل نشسته ، عزیزم ... !!( دارم به این اهنگ گوش میدم! ) 
تا دوباره عقل بیاد توی کَله من  .. فعلا 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۲
ستاره اردانی زاده

نظرات  (۲)

۱۲ تیر ۹۷ ، ۲۱:۴۳ سجّاد رحیمی مدیسه
پاسخ شما: تصویری از خودش
این بهترین معرفی و هویت است!
پاسخ:
 البته و من در فکر اینم که یه شیوه نو و خلاقانه رو به کار ببرم
۱۲ تیر ۹۷ ، ۱۹:۱۴ سجّاد رحیمی مدیسه
درباره من، هویت شما و اعتماد مخاطبتان است
اعتمادی که سرمایه اصلی شماست
پاسخ:
اما من فکر می کنم سرمایه اصلی من ،  نوشته ها و در پی اون دیدگاهمه .. دیدگاهی که نوشتن در این جا باعث میشه شناخته بشه ، حتی برای خودم .... از نظر قضاوت دنبال کردن نوشته های کسی  از روی اطلاعاتی که در قسمت ، درباره من ، قرار داده  یه قضاوت زود هنگامه ... ولی خوب به قول شما میتونه خیلی تاثیر گذار باشه در اعتماد و دلگرمی ساختن برای بازدید کننده ها ... اما اینجا یه سوال گنده مطرحه ! کسی که هیچ پیشینه و تجربه و تحصیل خاصی نداره باید چی توی درباره من بنویسه ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی