خودنویس

همچو سرمستان به بستان ، پای کوب و دست زن ....

می نویسم ..نه از خودم اما برای خودم ... ادم بایدتوی این دوره و زمونه که همونشم داره مثل برق و باد میگذره یه طوری سر پا بمونه دیگه ؟! من که می نویسم...
دوست داشتم شمام باشید باهم یه دقیقه هایی رو راحت بگیریم و به حرفای من بخندیم ...اما یادتون باشه هرچی بیشتر فکر و عقیدت و ارزو و رویات رو بنویسی عمل و حرفاتم بهش نزدیک تر میشه ... بنویسم از چیزای خوب ... حال خوب تو نوشتن خوبه ،توی بزرگ ارزو کردن و چیزای بزرگ خواستن از خدای بزرگ ، یادمون نره حال خوب توی علاقه هامونه پس ولشون نکنید ....
من که خیلی سمجم شما رو نمی دونم... !!

مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

خودنویس

همچو سرمستان به بستان ، پای کوب و دست زن ....





اربعین و خبر های دیگر .....

سه شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۳۹ ق.ظ


سلام...

اربعین  حسینی  تسلیت باد....


توجه  بشه که من این  پست رو  روز  هشتم   یعنی   روز اربعین نوشتم ولی دارم الان منتشرش میکنم به خاطره پاره ای از مسائل ...


راستیتش  بگذریم ازحرمت  اربعین  ولی 

خدا پدر  تعطیلات رو  بیامرزه !

اگر این  روز  تعطیل نبود نمیدونم چطور میتونستم   بیام و  یک  دل پر که نه یک ذهن پر  رو براتون بریزم  روی  صفحه وبلاگ...

 نمیخوام  شروع کنم به نق نق  کردن  و احوالاتتون رو خراب کنم  ولی بزارید از یک نقطه نق نق خیز ! به نام  مدرسه  شروع کنیم ....

مدرسه  جدیدم  خیلی   سخت  گیره و منم که خیلی  تنبل  تشریف دارم یکم ( توجه کنید فقط یه کم !!!) کم آوردم ...  باید شروع کنم و  جدی جدی درس  بخونم و تست بزنم  تا از بقیه  عقب نیوفتم  در  راستای همین  قضیه  دیروز که  یه نمره  زیاد  قابل  قبول  نگرفتم  رفتم و با  بابام درمورد  این که  یکم  افت  تحصیلی کردم  حرف  زدم  و  مثل  همیشه  پدر گرامی   یک  عالمه (اندازه یه قابلمه !) باهام  حرف  زد و دوباره یاد آوری کرد  که مهم   فهمیدن و یادگرفتنه   و این  نظام  کنکوری  و نمره ای دیگه هیچ کجای  دنیا مورد   قبول نیست و همه  کشور ها به جز  یک تافته جدا بافته به نام ایران در پی  اون هستن که  ادم هایی رو   تحویل  جامعه  بدن که قدرت  شناخت ( تفکر  ، تجریه  تحلیل و استدلال  کردن !) رو  به خوبی  فراگرفته باشن و  از  تقلید به کمک  عقلشون  دوری کنن و نه  اینکه توی سنی که تغییر  براشون خیلی  سخته تازه با  هزار  تجربه و  آزمون و خطا   به این فکر  بیفتند  که  شاید  راهی که  همه  رفته اند راه من نباشد ! زین جهت  منم  دوباره  انرژی  گرفتم  و   بعد از یه مدت جزر آور   دوباره اومدم  سر بخت  عشق  قشنگم  لب تاپ  جان  و دستی  به سر و  روش کشیدم و   توی یک  قرار عاشقانه   با کیبورد  توی کافه  ورد  چیزی توی مایه های شعر نوشتم و حالام که اینجام .... مرسی بابا...

دیگه چه خبر؟ خوش ذوقم که بگم   وبلاگ مدرسه رو راه انداختم ! هنوز  چیزی توش ننوشتم اما مطمئنا  امروز  اولین پست رو مینویسم ...

میدونید خوبی اداره  وبلاگ مدرسه اینه که هم یه تمرینه واسه  خودم و هم  کار  فرهنگیه  .. اره این راه خوبیه که یاد خودم بندازم  که  باید  بیشتر بنویسم  تا بتونم  بهتر  منتشر  کنم  و  جلوی  معاون  فرهنگی مدرسه آبرو داری کنم ...

درمورد  درس و مشق هامم باید  بگم که چقدر  خوشحالم که  امسال  دروسی  به  شیرینی   روانشناسی  و به کار آمدی  فلسفه دارم ... از استادام هم که نگم براتون ! استاد  تست  جامعه امون  آقای حسینیه که سر گروه  جامعه  شناسی  استان ، استاد دانشگاه فرهنگیان و  همچنین دارای  دکترا در رشته جامعه  شناسی  هستش که خیلی  صدای خوبی هم داره ! اصلا  مثل دوبلراست  صداش ! 

استاد بعدی  آقای  خالصی   هستش  که معلم  تست  ادبیاتمون هستن  فکر کنم ایشونم  دکترای ادبیات  داشته باشن  اما مهم تر از اون  شاعرهن و حتی مهم تر از اون  اینکه   یک  زمانی  وبلاگ داشتن !!!!! این مورد آخری  خیلی  من و به وجد اورد و برام از همشون جالب تر بود ! 

شعرای قشنگی هم میگن ایشاالله  یه روزی  براتون مینویسمشون ...

استاد دیگه ای که در  زمینه وزن  شعر خیلی  باسوادن و خیلی  به ما کمک کردن  اقای  امیری کیا هستن  که  به روش  خیلی جالبی  وزن های  شعر رو  باهامون کار کردن .. 

از دیگر معلمامون هم که  بخوام  براتون بگم   در یک  کلمه همممممممممشون  عاللللللین  واقعا  بهترین  ها توی مدرسه ما جمعن .. چه دانش آموز  و چه  معلم .. چه از  لحاظ  اخلاق  و چه از  لحاظ  دانش و  تجربه و تلاش  و شعور...


برای این تعطیلات هم  اجیم از  تهران برگشته و خلاصه که یکم از حال و هوای گند خونه  کاسته  شده   البته  روز اولی که اومد  زیاد   رو مود نبودم  اما به مرور  بهتر شدم... 

با این که  وبلاگم  سوت و کوره اما اوضاع خیلی هم بد نیست ....  هوا  بس  ناجوانمردانه  درسی است ! I: 

فعلا ....



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۰۸
ستاره اردانی زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی