خودنویس

همچو سرمستان به بستان ، پای کوب و دست زن ....

می نویسم ..نه از خودم اما برای خودم ... ادم بایدتوی این دوره و زمونه که همونشم داره مثل برق و باد میگذره یه طوری سر پا بمونه دیگه ؟! من که می نویسم...
دوست داشتم شمام باشید باهم یه دقیقه هایی رو راحت بگیریم و به حرفای من بخندیم ...اما یادتون باشه هرچی بیشتر فکر و عقیدت و ارزو و رویات رو بنویسی عمل و حرفاتم بهش نزدیک تر میشه ... بنویسم از چیزای خوب ... حال خوب تو نوشتن خوبه ،توی بزرگ ارزو کردن و چیزای بزرگ خواستن از خدای بزرگ ، یادمون نره حال خوب توی علاقه هامونه پس ولشون نکنید ....
من که خیلی سمجم شما رو نمی دونم... !!

مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

خودنویس

همچو سرمستان به بستان ، پای کوب و دست زن ....





شوخی شوخی ، جدی شد !

يكشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۱۴ ق.ظ


اولش  فکر نمی کردم  تاثیر گذار باشه   تنها میخواستم جنمم رو نشون بدم  و بگم منم بلدم !!

باورم نمیشد با  یک وب گردی  ساده اینجوری گرفتار بشم ،  به معنای واقعی کلمه ، شوخی  شوخی  جدی شد !

روزای اول  زیاد حالم و خوب نمیکرد در حقیقت همش عذاب بود اما یکی  هی میگفت اگه  چهل روز بگذره عادت  میکنی اون وقته که وقتشه و بعدش  تویی و فضا و فضا و فضا  ...

خُب باورم نمیشد ، من تا به اون لحظه راه های زیادی رو امتحان کرده بودم که هیچکدوم واقعا یک راه نبودن!  چرا اینبار دست رد به  سینه ،  شاید یک بیراهه دیگر نمیزدم ؟  هر چی باشه امتحانش  ضرری بیشتر از قبلی ها نخواهد داشت...

و اینطوری شد که قلم رو برداشتم و روی یک صفحه سفید  نوشتن رو استعمال کردم ...

روز اول  نه  کاغذی اتش گرفت و نه دودی بلند شد  و تمام موشک های  کاغذی اَم  که به سمت  فضا پرتاب کرده بودم به زمین  سقوط کردند  ، روز بعد سخت تر شد  و ذهن درد عجیبی  در تمام مدت روز به من فشار می اورد..

روز های بعد  ساقی ام  کمکم میکرد ، تشویق به کشیدن  گفت و گو های  ذهنی ام روی   صفحه کاغذ  ،جدال با کیبورد  ، معرفی فدائیان راه قلم  و یکهو  نمیدونم چی شد که یک ماه به سر شد ...

 حالا توی فضام و حالم خوبه و دوست دارم تا این  حال خوب رو ادامه بدم  یعنی نمیتونم که ادامه ندم !!  و اینطوری شد که من یک معتادِ بی سرپایِ قلم شدم !

 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۲۸
ستاره اردانی زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی