خودنویس

همچو سرمستان به بستان ، پای کوب و دست زن ....

می نویسم ..نه از خودم اما برای خودم ... ادم بایدتوی این دوره و زمونه که همونشم داره مثل برق و باد میگذره یه طوری سر پا بمونه دیگه ؟! من که می نویسم...
دوست داشتم شمام باشید باهم یه دقیقه هایی رو راحت بگیریم و به حرفای من بخندیم ...اما یادتون باشه هرچی بیشتر فکر و عقیدت و ارزو و رویات رو بنویسی عمل و حرفاتم بهش نزدیک تر میشه ... بنویسم از چیزای خوب ... حال خوب تو نوشتن خوبه ،توی بزرگ ارزو کردن و چیزای بزرگ خواستن از خدای بزرگ ، یادمون نره حال خوب توی علاقه هامونه پس ولشون نکنید ....
من که خیلی سمجم شما رو نمی دونم... !!

مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

خودنویس

همچو سرمستان به بستان ، پای کوب و دست زن ....





برنامه

سه شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۴۲ ق.ظ
 


میشه گفت من تا به حال وارد هیچ گونه  فعالیت اقتصادی که بشه بهش شغل گفت  و اون رو راهی برای کسب درآمد دونست  نشدم .... خوب شاید سنم هنوز به این کارا قد نمیده!( بهونه های الکی!) اما من از اون جایی که خیلی ادم اینده نگریم! ( آره جون عمت!)  دوست داشتم تا  از همین حالا داشتن یک برنامه کاری مشخص و مرتب رو تمرین کنم!(اوهو !! چه کارا!) ، خُب شما حتی اگه  نظافت کار یک خونه  هم بشی  باید برنامه  داشته باشی که اول از همه کدوم اتاق رو  تمیز کنی ، پس داشتن برنامه یِ کاری امریست بس واجب که همین چند وقت پیش با انتشار یک پست از آقای کلانتری  ضرورت پیدا کرد تا انجام بشه! آخه این پست خطاب به گروهی به نام آیندگان بود و از شما چه پنهون که ما هم آیندگانیم !
حالا سعی دارم توی هر روز از هفته که مینویسم و منتشر میکنم در حول محور یکسری از موضوعات مشخص و مرتبط با هم  بچرخم مثلا شنبه ها  دوست دارم درمورد نوشتم و لذت اون  ، کارهایی که کردم تا یک نویسنده بهتر باشم و مطالبی در این زمینه چیزکی منتشر کنم ... در اخر این پست یک خلاصه کلی  از برنامه فعلیم براتون مینویسم...
میدونید  این برنامه  ضرورت داره اما خیلی از وقتا مطمئنا حال ادم  و اوضاع و احوال  دور و اطرافش یه طوریه که دوست داره یه چیز خاص و خارج از برنامه بنویسه و منتشر کنه ..واین مطالب معمولا کار های جذابی میشن چون یکهو و مثل یک زنگ تفریح کوتاه  تکرارهای دیوانه وار رو  از رینگ به در میکنند ... 
من هرگر نتونستم یه آدم  ، با برنام ای ثابت باشم و مطمئنم که این عادت بدم توی این پروژه هم نمود پیدا میکنه اما هرگز اون رو مختل نمیکنه ! ، درسته من آدمِ دم دمی مزاجیم و هرچند وقت یکبار ممکنه برنامه هام رو به هم بریزم ولی دوباره  با  یک شکل تازه میچینمشون ، چون من اعتقاد راسخی به برنامه ریزی دارم ( با اینکه تا به حال خیلی  موفق نبودم ! اما کار نیکو کردن از پر کردن است اینقدر برنامه میریزم تا بالاخره یه ادم با برنامه بشم!) 
خلاصه که بگم من میخوام برنامه داشتن رو تمرین کنم  ، شاید (شاید!!!!) موفق نشم اما مهم نیست چون من دفعه بعد حتما به اندازه کافی تلاش میکنم ...
یه خلاصه از برنامه  وبلاگم در آینده آتی ( هشدار ! این برنامه تغیر پذیر است )
شنبه       : نوشتن 
یکشنبه    : خاطره
دوشنبه    : زبان و موسیقی
سه شنبه : کتاب و مطالعه  و جملات آموزنده
چهارشنبه : شعر
پنجشنبه   : دلنوشته
جمعه       : عکس نوشته 
:)
به امید موفقیت ...  


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۲۳
ستاره اردانی زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی