خودنویس

همچو سرمستان به بستان ، پای کوب و دست زن ....

می نویسم ..نه از خودم اما برای خودم ... ادم بایدتوی این دوره و زمونه که همونشم داره مثل برق و باد میگذره یه طوری سر پا بمونه دیگه ؟! من که می نویسم...
دوست داشتم شمام باشید باهم یه دقیقه هایی رو راحت بگیریم و به حرفای من بخندیم ...اما یادتون باشه هرچی بیشتر فکر و عقیدت و ارزو و رویات رو بنویسی عمل و حرفاتم بهش نزدیک تر میشه ... بنویسم از چیزای خوب ... حال خوب تو نوشتن خوبه ،توی بزرگ ارزو کردن و چیزای بزرگ خواستن از خدای بزرگ ، یادمون نره حال خوب توی علاقه هامونه پس ولشون نکنید ....
من که خیلی سمجم شما رو نمی دونم... !!

مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

خودنویس

همچو سرمستان به بستان ، پای کوب و دست زن ....





متن تعهدنامه...

دوشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۴۳ ق.ظ

امروز در مورخی که عدد بالای این صفحه نشان دهنده ان نیست میخواهم اعتراف کنم  که غلط کردم غلط! و به دنبال عفو سر فرو اورم به دامان بخشایش...

من، کسی که هنوز نمیشناسمش ،تعهد میدهم که این غریبه  هرگز دستان قلم را به هوای خستگی رها نکند!

بنویسد برای اثبات وجود ناشناخته اش ...

 برای آشکار کردن زاویه های  دایره یِ روحش ...

 بنویسد برای خودش ، نه برای چشم هایی که هرگز نخواهد فهمید  که کجای زندگی او هستند...

منتشر کند که غیرتش را به کلمات ثابت نماید ، که یک دورخیز بلند  برای پرید از روی باند موفقیت داشته باشد...

کسی که شروع کند و سالها بنویسد و بعد یک شبه به ایده های  پاره پاره تمام شب هایی که بیخوابی  کشیده ، نظم و جان دهد ،دیگر یک تازه به دوران رسیده نخواهد بود...

در همه طول دوران ها ادم های موفق نوشته اند ،آن هم نه تِکه و پاره ، بلکه به استمرار، قاطعانه و پر احساس ...

من ، کسی که نمیشناسمش ، هرچد زیر خیلی از قول هایی زدم که به خودم دادم ، اما اینبار فرق میکند ، اینبار به خودم قول نمیدهم  که بعد زیرش بزنم ، اینبار به خاطر  حماقت هایم  اشک ریختم و حالا ارزش کلمات را با بلور هایی قیاس میکنم  که از عمق وجودم میجوشند و این غیر قابل انکار خواهد بود...

من خوشحالم که مینویسم و تعهد میدهم که تاجایی که توان ذهنی داشته باشم  بنویسم....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۲۲
ستاره اردانی زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی