خودنویس

همچو سرمستان به بستان ، پای کوب و دست زن ....

می نویسم ..نه از خودم اما برای خودم ... ادم بایدتوی این دوره و زمونه که همونشم داره مثل برق و باد میگذره یه طوری سر پا بمونه دیگه ؟! من که می نویسم...
دوست داشتم شمام باشید باهم یه دقیقه هایی رو راحت بگیریم و به حرفای من بخندیم ...اما یادتون باشه هرچی بیشتر فکر و عقیدت و ارزو و رویات رو بنویسی عمل و حرفاتم بهش نزدیک تر میشه ... بنویسم از چیزای خوب ... حال خوب تو نوشتن خوبه ،توی بزرگ ارزو کردن و چیزای بزرگ خواستن از خدای بزرگ ، یادمون نره حال خوب توی علاقه هامونه پس ولشون نکنید ....
من که خیلی سمجم شما رو نمی دونم... !!

مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

خودنویس

همچو سرمستان به بستان ، پای کوب و دست زن ....





million years ago...

دوشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۵۶ ق.ظ




I only wanted to have fun

Learning to fly learning to run

I let my heart decide the way

When I was young


Deep down I must have always known

That this would be inevitable

To earn my stripes I'd have to pay

And bare my soul


I know I'm not the only one

Who regrets the things they've done

Sometimes I just feel it's only me

Who can't stand in reflection that they see

I wish I could live a little more

Look up to the sky not just the floor

I feel like my life is flashing by

And all I can do is watch and cry


I miss the air

I miss my friends

I miss my mother

I miss it when


Life was a party to be thrown

But that was a million years ago


When I walk around all of the streets

Where I grew up and found my feet

They can't look me in the eye

It's like they scared of me


I tried to think of things to say

Like a joke or a memory

But they don't recognize me now

In the light of day.


I know I'm not the only one

Who regrets the things they've done

Sometimes I just feel it's only me

Who never became who they thought they'd be

I wish I could live a little more

Look up to the sky not just the floor

I feel like my life is flashing by

And all I can do is watch and cry


I miss the air

I miss my friends

I miss my mother

I miss it when, 


Life was a party to be thrown

But that was a million years ago



A Million Years Ago...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۸
ستاره اردانی زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی