خودنویس

همچو سرمستان به بستان ، پای کوب و دست زن ....

می نویسم ..نه از خودم اما برای خودم ... ادم بایدتوی این دوره و زمونه که همونشم داره مثل برق و باد میگذره یه طوری سر پا بمونه دیگه ؟! من که می نویسم...
دوست داشتم شمام باشید باهم یه دقیقه هایی رو راحت بگیریم و به حرفای من بخندیم ...اما یادتون باشه هرچی بیشتر فکر و عقیدت و ارزو و رویات رو بنویسی عمل و حرفاتم بهش نزدیک تر میشه ... بنویسم از چیزای خوب ... حال خوب تو نوشتن خوبه ،توی بزرگ ارزو کردن و چیزای بزرگ خواستن از خدای بزرگ ، یادمون نره حال خوب توی علاقه هامونه پس ولشون نکنید ....
من که خیلی سمجم شما رو نمی دونم... !!

مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

خودنویس

همچو سرمستان به بستان ، پای کوب و دست زن ....





من و برایان (: 2 :)

جمعه, ۵ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۲۶ ق.ظ





  •     احساسی کردن

در ادامه برایان گفت شما  وقتی هدفی رو خوب تجسم میکنی و میتونی واضح و روشن از اون بنویسی    به مرحله ای میرسی که میتونی احساس مورمور خوشحالی و غروری که هنگام رسیدن به هدف داری رو حس کنی  و کدوم تشنه ای  فقط به یه قلوپ از یه دریای پر از آب شیرین رضایت  بده ؟ پس انگیزه ما با تجسم کردن احساسات شیرینی که هنگام رسیدن به هدف  خواهیم داشت  چند برابر میشه و ما همچنان با تصورات لذت بخش بیش از پیش  به پیش خواهیم تاخت....


  •        توجیح کردن

و اما تکنیک آخر... مطمئنا ما ادما  برای انجام هر کاری دلیلی داریم... پس ما میتونیم از خودمون بپرسیم چرا من باید این هدف رو دنبال کنم ؟
و قطعا اگر بخوایم هدفی رو مسرانه دنبال کنیم  باید جواب منطقی و قابل قبولی  برای این سوال داشته باشیم و البته باید دانست که اگر دوست داشتن از دلایل  نام برده ما نباشد  بقیه راه ما همه اش میشود سگ دو زدن و بس... پس هدفی انتخاب کنید که دوستش داشته باشید..
نکته لازم به تکرار این است که ، دلایل نیاز به رسیدن به چنین هدفی که خودمان پیش روی خودمان گذاشتیم را بنویسیم، خیلی قشنگ شیک و مجلسی...( و باز هم نوشتن  اسکار بهترین بازیگر  نقش اول  را زیر بغل زده و به خانه میبرد !)
به قول نیچه جان "هرکسی که یک چرا مستدل داشته باشد ، از پس هر چگونه ای بر می آید !"
پس اگر یک دلیل خوب ! داشته باشید همیشه در هر جاده ای می دوید ، و از هر مدل سنگی که در سر راهتان قرار بگیرد رد میشوید و میگویید : میگ میگ...
 

 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۵
ستاره اردانی زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی