خودنویس

همچو سرمستان به بستان ، پای کوب و دست زن ....

می نویسم ..نه از خودم اما برای خودم ... ادم بایدتوی این دوره و زمونه که همونشم داره مثل برق و باد میگذره یه طوری سر پا بمونه دیگه ؟! من که می نویسم...
دوست داشتم شمام باشید باهم یه دقیقه هایی رو راحت بگیریم و به حرفای من بخندیم ...اما یادتون باشه هرچی بیشتر فکر و عقیدت و ارزو و رویات رو بنویسی عمل و حرفاتم بهش نزدیک تر میشه ... بنویسم از چیزای خوب ... حال خوب تو نوشتن خوبه ،توی بزرگ ارزو کردن و چیزای بزرگ خواستن از خدای بزرگ ، یادمون نره حال خوب توی علاقه هامونه پس ولشون نکنید ....
من که خیلی سمجم شما رو نمی دونم... !!

مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

خودنویس

همچو سرمستان به بستان ، پای کوب و دست زن ....





امروز تعطیله ...

چهارشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۱:۳۷ ب.ظ

امروز تولد  امام زمانه و تعطیله .. اوقات خوشی رو با یه فیلم ترکی مزخرف  سر میکنم .. نمی دونم چرا من همیشه از این فیلم و سریالای دراز و بی قواره و عشق و عاشقی که همش یکی عاشق اونه عاشق اونم هست  عاشق اون یکی هم هست بدم میاد ! اما این فیلمه  ( اسمش عشق اجاره ای ) یه دختره هست خنگه ... نمی دونم چرا ولی فکر میکنم این خنگیش منو به این سریال جذب کرده البته بگذریم از بازیگر مرد مقابلش که خیلی جنتل منه ! ادم فقط میخواد بدونه این شخصیتا رو از کجاشون در میارن به خدا فکر نکنم کسی توی دنیای واقعی مثل اینایی که تو فیلما می سازنشون وجود داشته  باشه به خدا !... به این میگن قوه  تخیل فوق بشری .. که البته منم از این قوه های تخیل فوق بشری دارم و دوستشم دارم اما این ترکی ها دیگه شورش و در اوردن  سریال میسازن مثل مواد مخدر ! والا!!! یه شخصیت جالب و جذاب داره  که ادم و دنبال خودش میکشونه  اما کلیت فیلماشون و موضوع و هدف و حتی شیوه ساختنشون مزززززززخرفهههههههههههه  داستان های ابکی  بدون هیچ هدفی  فقط بلند پرواز کردن مغز های بچه های نوجوون و خام  رو میخوان  بابا دنیا اینقدرم که اینا میگن عشقولانه نیست ادم باید  یکم واقع بین باشه .. میخوم به نویسنده های ترکی بگم خاک تو سرتون با این  فیلم نامه نوشتنتون!!!.. دیگه نهایت تاسفم  رو بروز دادم ولی در هر صورت این دختر خنگه خیلی خنگیش برام جالبه .. فکر میکنم یکمی مثل خودمه شوت بودنش .. از ادمای شوت خوشم میاد  نمی دونم چرا ؟ 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۲
ستاره اردانی زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی