خودنویس

همچو سرمستان به بستان ، پای کوب و دست زن ....

می نویسم ..نه از خودم اما برای خودم ... ادم بایدتوی این دوره و زمونه که همونشم داره مثل برق و باد میگذره یه طوری سر پا بمونه دیگه ؟! من که می نویسم...
دوست داشتم شمام باشید باهم یه دقیقه هایی رو راحت بگیریم و به حرفای من بخندیم ...اما یادتون باشه هرچی بیشتر فکر و عقیدت و ارزو و رویات رو بنویسی عمل و حرفاتم بهش نزدیک تر میشه ... بنویسم از چیزای خوب ... حال خوب تو نوشتن خوبه ،توی بزرگ ارزو کردن و چیزای بزرگ خواستن از خدای بزرگ ، یادمون نره حال خوب توی علاقه هامونه پس ولشون نکنید ....
من که خیلی سمجم شما رو نمی دونم... !!

مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

خودنویس

همچو سرمستان به بستان ، پای کوب و دست زن ....





چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد؟

جمعه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۷، ۰۶:۱۹ ب.ظ

دیروز کتاب   چه کسی پنیر مرا جابه جا کرد ؟    رو خوندم .. کتابی از اسپنسر جانسون ... داستان کوتاه و مفیدی بود ... اگرچه منظور و هدفی که قصد رسوندن اون رو داشت  من بدون خوندن اون کتاب هم  رعایت می کردم و بهش باور داشتم و به این کتاب برای تلنگر خوردن  احتیاجی نداشتم... اما گفتم یکم درمورد این کتاب و داستان کوچولوش براتون  بگم .... و به کسایی که ار تغیر می ترسن حتما پیشنهاد می کنم تا  این کتاب رو بخونن... 
این کتاب می خواد که بگه از تغیر نترسید و با تغیراتی که پیش میان همراه بشید  تا به موفقیت برسید ... اما نکته مهم اینجا است که اگه شما میخواید تا موفقیت رو راحت تر و سریع تر به دست بیارید باید انعطاف پذیر تر باشید در برابر تغیرات .... سعی در پیش بینی  کردن  تغیرات بکنی  و برنامه ریزی  برای  اتفاقات اینده  که ممکنه غیر متقربه باشن و یک تغیر بزرگ در زندگی تو ایجاد کنن  رو جدی بگیری  و اگر زودتر نجنبی  اوقات سختی رو خواهی داشت  اما در نهایت اگر تغیر رو در هنگامی که حتی بروز کرده هم بپذیری موجبات موفقیتت فراهمه  .. اما کسانی که  با پافشاری  روی  خشک مغزی های خودشون  !! فکر می کنن که همیشه همه چیز قراراه یک شکل بمونه و عقاید اون ها فاسد نشه  ... سخت در اشتباهن .. با گذشت زمان تغیرات مثل پنیری که خیلی مانده باشد کپک می زند .. و در نهایت باید یادمان باشد که خود ما هم می توانیم تغیرات  جدیدی  را ایجاد کنیم  اگر بر ترسهایمان غلبه کنیم...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۴
ستاره اردانی زاده

نظرات  (۳)

کاملا قبول دارم این مطلب رو
پاسخ:
:)
بله کاملا درسته...
نمونه همین خشک مغزی هارو توی جامعه زیاد میبینیم

پاسخ:
وقتی  کتاب رو میخوندم احساس میکردم  نویسنده داره خطاب به  ملت ما میگه ...
وضعیت خلاقیت و تغیر پذیری  در جامعمون  افتضاحه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی